Get Adobe Flash player

16 Şubat 2014 Pazar

Mybb Tema Nasıl Yüklenir ?


Arkadaşlar öncelikle merhaba önceki yazılarımda mybb 1.9 pro paketini sizlere sundum.Ayrıca resimli olarak nasıl yükleneceğini de sizlere gösterdim.Peki bu temayı nasıl değiştireceğiz.Çok kolay burada sizlere nasıl yükleneceğini göstereceğim.Ben HOSTİNGER  şirketinden ücretsiz br hosting aldım ve içine yazımda anlattığım gibi mybb 1.9 pro paketini kurdum.İlk kurulumundaki temayı açıkçası ben beğenmedim büyük ihtimal sizlerde beğenmeyeceksiniz :)

Daha fazla uzatmadan anlatıma başlayayım.Öncelikle temamızı bilgisayarımıza indiriyoruz ve dizine aktard diyoruz.


Gördüğünüz gibi dizine aktar diyerek temamızı çıkardık.


Daha sonra images dosyasına çift tıklayarak giriyoruz.




Dosyamızı içine atıyoruz.Filezilla da ki işimiz bitti şimdi sıra admin panelinden bu temayı sitemize aktarmak ya da yüklemek.


Admin Paneline giriyoruz ve burdan temalar ve şablonlar kısmına tıklıyoruz.Daha sonra üst tarafta bulunan tema yükle bölümüne giriyoruz.




Görüldüğünü üzere daha hiç bir tema yüklü değil sadece mybb'nin kurulduğu andaki teması var.

Buradan tema dosyamızın içinde xml dosyası olur temanın kodlarının bulunduğu dosyadır kısaca bu dosyayı seçip aç diyoruz.

Burada önemli bir konuya değinmek istiyorum.Gelişmiş Yükleme Seçenekleri bölümündeki versiyon uyumluluğunu yoksay kutucuğunu işaretliyoruz.Çünkü her tema her versiyonu desteklemiyor.Bu tema 1.8 i desteklerken 1.9 desteklemeyebilir.Bu sorunla karşılaşmamak için böyle bir seçenek sunmuşlar.Bu kutucuğu işaretliyoruz.Tema ismini de yazdıktan sonra artık Temayı yükle diyerek işlemi bitiyoruz ve temamız yüklenmiştir. 








0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz İçin Teşekkürler.

 

Mail ile takip edebilirsiniz

İletişim adresi

Mail: teknolojibilginiblog@gmail.com