Get Adobe Flash player

15 Şubat 2014 Cumartesi

Mybb 1.9 Pro Paket

Evet son zamanlarda çok sayıda artan forum sitelerini görüyoruz ve çoğu forum siteleri artık mybb kullanıyor.Ücretsiz forum sitesini verenler ya da hosting şirketlerinden ücretli alanlarda siteleri için WordPress, Vbulletin ya da Mybb yüklenmektedir.Bugün de sizlere Mybb 1.9 Pro paketini sunmaktayım.Kurulumu çok kolaydır.

Kurulumu:

1-İndirdiğimiz mybb 1.9 pro paketini dizine çıkartalım.
2-FileZilla dan sitemizin sunucusuna bağlanalım.
Filezilla ya bağlanabilmek için hosting şirketinizden bir mysql veritabanı açmanız gerekmektedir.Ben Hostinger şirketini kullanıyorum.Aşağıda gördüğünüz gibi açtım.Şimdi filezillaya bağlanabiliriz.

3-Bağlandıktan sonra aşağıda göstermiş olduğum yerdeki public_html dosyasına çift tıklayarak giriyoruz.


4-Masaüstüne çıkarmış oldumuz tüm dosyayı public_html dosyasının içine atıyoruz.
5-Attık işlemimiz bitti.Şimdi sıra kurulumunda www.siteadresiniz.com/install/diyerek mybb 1.9 pro paket kurulumu başlıyoruz.
 Evetböyle bir hata ile karşılaşırsak eğer filezilladan install klasöründeki lock dosyasını tamamen silelim ve sayfamıza f5 çekelim.
 Gördüğünüz gibi kuruluma başlıyoruz.İleri diyoruz.
 İleri diyoruz yine.
 İzinlerde de bir sıkıntı yoktur bazı paylaşımlara bakıyorum onlarda izin sorunu çıkıyor.Onları düzeltmeye çalışıyorsunuz fakat bu pakette öyle bir sorun yoktur.Eğer öyle bir sorun ile karşılaşırsanızda şunu yapmanız yeterli olacaktır.

** Evet bazen böyle bir hata çıkabilir.Ama üzülmeyin bununda çözümü var.Bu hatayı anlatıcak olursak inc/config.php ve inc/setting.php dosylarının Uploads/ ce Uploads/Avatars/ klasörlerinin yazma izinlerini ayarlayacağız.Öncelikle FileZilla dan config.php dosyasına sağ tıklayarak dosya izinlerine tıklıyoruz.Oradaki değeri 777 yapıyoruz ve artık hatamız düzelmiştir.**


Evet burada biraz duruyoruz.Öncelikle veritabanı tipinde MySQL 'u işaretliyoruz.
Önceden host şirketimizinden oluşturduğumuz veritabanı bilgilerini buraya koyuyoruz.Benim bilgilerim aağıdaki gibidir.Onları doldurdukta sonra 
                                       


Evet ben doldurdum şimdi ileri diyoruz.Artık yüklenmeye başlıyor.Hepsi görünmesi için küçültmek zorunda kaldım fotoğrafı ama herhangi bir sorun yoktur.Eğer olursa bana ulaşınız lütfen.


İleri diyoruz.



İleri


                                                                     İleri


Forumunuz ile ilgili alanları doldurduktan sonra ileri diyoruz.

 Evet şimdi sitenin kurucusu admin hesabı oluşturuyoruz.Önemli bir konuya değinmek istiyorum.Oluşturacağınz hesabı kimseye vermeyiniz.Çünkü bu hesapla forumunuzu çalabilirler.

Evet gördüğünüz gibi forumumuz oldu.Bir sonraki yazımsa sizlere plugin eklemeyi tema yüklemeyi ve daha bir çok şeyi göstereceğim.Herkese kolay gelsin.takıldığınız bir konu olursa bana mail atmanız ya da yorum yazınız.

[Resim: 4cl05.png]

            Rar Şifresi : teknolojibilginiblog


                                                  [Resim: uploaded.png]

                                                  Mybb 1.9 Pro Paketi İndirmek için Tıklayın









0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz İçin Teşekkürler.

 

Mail ile takip edebilirsiniz

İletişim adresi

Mail: teknolojibilginiblog@gmail.com